9 серпня у Криму було знищено військову базу російських окупантів, кілька потужних вибухів різко перервали відпочинок росіян на тимчасово окупованому українському півострові.
Ця подія неабияк потішила українців, які почали жартувати про те, що саме час бронювати путівки для майбутньої відпустки у Криму. Осторонь не залишилися й відомі вітчизняні торгові марки, супермаркети та мобільні оператори.
Наприклад, мобільний оператор Київстар опублікував фото зі святкового "відкриття" нової точки у тимчасово окупованій Новофедорівці, яку було оформлено у патріотичних синьо-жовтих кольорах. Вказали й конкретну дату - вересень 2022 року.
Разом з тим торгова марка Галичина продемонструвала один зі своїх продуктів, а саме молоко зі знаковою назвою "Крим". Водночас АТБ-Маркет приєднався до ініціативи інтернет-магазину Rozetka, Allo та інших і "прилаштував" свою вивіску на знаменитому "Ластівчиному гнізді" у Криму.
"Ми своє резервуємо на першому поверсі", - жартують в АТБ-маркеті, закликаючи приєднуватися й інші компанії, зокрема Укрпошту та Нову пошту.
Нагадаємо, 9 серпня в Криму пролунала серія вибухів на військовому аеродромі у селищі Новофедорівка. У російському Міноборони причиною вибухів назвали "порушення вимог пожежної безпеки". Водночас в Міноборони України закликали росіян не палити у "невстановлених місцях".
Джерело