В Україні планують фіскалізувати таксі. Ринок перевезень, який десятиліттями ховається від сплати податків, дедалі активніше намагаються вивести з тіні. Які нововедення чекають таксистів, дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
 
Щодня служби таксі перевозять десятки тисяч пасажирів, проте офіційно з них працюють лише одиниці. Крім того, водії не оформлені згідно трудового законодавства, а тому не несуть жодної відповідальності ні за своє робоче місце, ні за безпеку пасажирів. Відповідний законопроєкт, який змусить таксистів працювати легально, вже зареєстрували і наразі він знаходиться на погодженні в Міністерстві інфраструктури. Влада планує зобов’язати кожного водія таксі придбати ліцензію на право пасажирських перевезень та дотримуватись законодавчих норм.
 

Змусять платити податки та видавати чеки за поїздку: в Україні зростуть ціни на таксі?

«Усі диспетчерські інформаційні служби, які працюють в Україні, мають бути фіскалізовані, а на мобільний телефон споживачам напряму надсилати електронні чеки про поїздку. Таким чином, держава може контролювати диспетчерські служби, а вони, відповідно, будуть звітувати за водіїв, що з ними працюють», — коментує Олег Гетман, координатор експертних груп економічної експертної платформи.
 
 
Диспетчерські служби стануть податковими агентами для водіїв таксі і звільнять їх від необхідності щомісячного звітування. Диспетчери нараховуватимуть таксистам 5% малого податку і платитимуть за них цей податок до бюджету. Таким чином, працюючи через таку службу водіям не потрібно надавати податкову звітність та встановлювати касовий апарат.

Змусять платити податки та видавати чеки за поїздку: в Україні зростуть ціни на таксі?

Змусять платити податки та видавати чеки за поїздку: в Україні зростуть ціни на таксі?
 
Ринок перевізників може радикально змінитися вже до кінця січня. Нові правила змусять водіїв ретельніше стежити за станом автомобіля та працювати над підвищенням рівня сервісу і комфорту. Варто зауважити, що вартість проїзду також може підвищитися.

До слова, Житомирська об’їзна дорога є частина стратегічної траси Київ-Чоп. Ділянку протяжністю 22 кілометри ремонтували понад 2 роки. Проте незалежна експертиза показала, що магістраль необхідно перероблювати через грубі порушення технологій. 

Джерело