Про це йшлося на брифінгу, у якому взяв участь перший заступник голови КМДА Микола Поворозник, повідомляє Офіційний портал Києва. 

«Я бачу символізм у сьогоднішньому заході, адже 10 років тому ми відкрили перший Центр надання адміністративних послуг на Дніпровській набережній, який став навчальною базою для усіх працівників мережі ЦНАПів. Сьогодні в Києві працюють обладнані за найвищими сучасними стандартами 15 центрів надання адміністративних послуг. Прийом ведуть більше 400 універсальних висококваліфікованих адміністраторів. Через ЦНАП надається більше 200 видів послуг», – розповів Микола Поворозник.

Запуск першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг почнеться зі Святошинського ЦНАПу

Запуск першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг почнеться зі Святошинського ЦНАПу

За його словами, сьогодні ЦНАПи стали місцем, куди містяни йдуть із різноманітними питаннями щодо отримання адмінпослуг, адже саме тут вони можуть отримати кваліфіковану допомогу.

«Моніторинг роботи ЦНАпів сьогодні відбувається постійно завдяки роботі кол-центру за принципом єдиної «гарячої лінії». Це дозволяє покращити якість надання консультацій. Крім того, залишити відгук про роботу центру можна на Веб-порталі адміністративних послуг міста Києва. ЦНАПи продовжують розвиватися, і додаткова оцінка надання адмінпослуг стане ще одним каналом зворотного зв’язку з відвідувачами центрів, адже будь-який контроль спрямований на те, щоб покращити якість надання адмінпослуг», – підкреслив Микола Поворозник.

Запуск першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг почнеться зі Святошинського ЦНАПу

Щорічно Інститут розвитку міста проводить оцінку якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг. За результатами оцінювання у 2020 році отримано високий рівень задоволеності відвідувачів, всі центри отримали оцінки 4+ (в межах 4,5-5 балів).

Запуск першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг почнеться зі Святошинського ЦНАПу

Зауважимо, що в умовах пандемії ЦНАПи столиці вживають необхідних протиепідемічних заходів і продовжують працювати у штатному режимі та приймати заявників. Роботу центрів переформатовано таким чином, що 108 видів послуг приймають і відправляють результат за допомогою поштового зв’язку, а 15 видів послуг, які державою реалізовано в електронному вигляді, допомагають отримувати, не виходячи з дому.

Джерело