У Львові є 647 учнів з особливими освітніми потребами. З них 551 дитина кожного дня приходить до школи. Частина з них має . З такими дітьми вже три роки працює вчитель фізкультури Роман Чепель. Як він вчився знаходити підхід до дітей, розповів Суспільному.

Роману Чепелю 23 роки. Три останні він працює вчителем фізкультури у львівській школі № 50. У його класі двоє дітей з особливими освітніми потребами. Роман каже, що для роботи з усіма дітьми потрібне терпіння:

"Найважче – це мати велике терпіння. Бо як не як – не всі діти чемні. І потрібно мати якусь філософську думку до виховання і навчання дітей".

У Романа не було попереднього досвіду у роботі з дітьми. Він вчився викладати на власних помилках.

"Спочатку було дуже важко, бо я не мав досвіду роботи, тому більше експериментував. І так само з інклюзією. Але як діти мають бажання працювати, то і мені краще працюється, і натхнення з’являється щось придумувати і робити для дітей", — каже Роман Чепель.

Навчається у Романа Діана Аронова. У неї Синдром Дауна. Навіть, коли дівчинка на канікулах, то пригадує як займається на фізкультурі. Мама дівчинки каже, що це заслуга вчителя:

"Для мене це була така яскрава картинка, яку потім я розповідала батькам про таку невимушену інклюзію. Коли вчитель не вимагає особливих знань. Не встає в позицію, знаєте, я не буду це робити бо я не вмію, мене не навчили. Просто працює з дітьми, сприймаючи їх всіх, як дітей, які мають ті чи інші потреби, ті чи інші інтереси".

Загалом у Львові 647 учнів з особливими освітніми потребами. З них 551 дитина кожного дня приходить до школи.

Читайте також: У Львові проводять заняття із арт-терапії для дітей із синдромом Дауна

Читайте нас у Telegram: головні новини регіону

Джерело