Зробила вона це у своїй програмі «Субъективно с Яникой Мерило». Спочатку Мерило розповіла про переваги інвесторів.

«Є список, на що дивляться інвестори, коли оцінюють стартапи. По-перше, команда. Якщо ті люди, які приходять до інвестора, розповідають, що вони розуміють, мають досвід в даній сфері і досвід, то це основний показник. Інвестори вірять в цих людей і готові дати реальні гроші. По-друге, чи вирішуєте ви проблему. Часто здається, що є крута ідея. Але коли ви починаєте шукати клієнтів, інвесторів, виходить, що проблема може бути тільки у вас. Дуже важливо знати, що є на ринку, чим ви відрізняєтеся і що ви робите краще», - зазначила експертка.

Яніка Мерило розповіла, на що звертають увагу інвестори стартапів

Яніка Мерило також запропонувала варіанти для розвитку ідеї та продукту.

«Хороший варіант − піти в інкубатор або акселератор. Це програма, в перебігу якої вас вчать залучати інвесторів, прогнозувати фінплани, будувати стратегію. Ці 3-6 місяців, які триває програма, будуть дуже корисними, щоб пройтися критично по своєму продукту, прототипу, ідеї», - розповіла ведуча.

І наостанок експертка розповіла про типи інвесторів.

«Часто перші ваші інвестори − друзі, які просто у вас вірять, і сім'я. Далі вже потрібна інвестиція більша і наступні інвестори − часто бізнес-янголи. Це підприємець, у якого є досвід, він вже створив вдалу компанію, стартап. І готовий інвестувати в команди-початківці і допомагати рости, підказувати зі свого досвіду, знайомити з корисними людьми, знаходити перших клієнтів».

Джерело