Днями завершився перший в Україні розважальний YouTube-проект, який розробила і запустила компанія "Епіцентр К". 16 блогерів з усієї країни боролися за звання кращого блогера і грошовий приз. Загальний фонд 500 000 грн.

Протягом зйомок шоу "Ліги блогерів" відбувалися божевільні історії. Учасники потрапляли в безглузді ситуації, набивали тату і скандалили з покупцями Епіцентру. Першим засвітився скандальний Одеський блогер Макс Рудада, якій в ніч перед зйомками з'явився в соцмережах з побитим обличчям через що зйомки перенеслися. Макс пояснив це тим, що бути блогером складно.

Хайпом і скандалами завершилося шоу

Хайпом і скандалами завершилося шоу

Після чого стався ще один інцидент прямо на знімальному майданчику. Виконуючи завдання "пранк" блогер StaffCat сильно поскандалив з покупцем, справа дійшла до бійки. Знімальній групі довелося зупинити зйомки і викликати охорону.

Хайпом і скандалами завершилося шоу

Далі своє вибування з шоу вважала несправедливим Аліна Кученева і влаштувала розборки з фіналісткою Вікторією Платоновою з м. Миколаїв, у якої більше 100 тис. підписників в Instagram. Блогерки скандалили в Instagram, після чого Вікторія зробила собі тату у вигляді логотипу. Чим спантеличила всіх. За її словами, це від любові до компанії.

Хайпом і скандалами завершилося шоу

Ще один скандал, який розлетівся в ЗМІ та соцмережах — рекорди, які переможець шоу Олександр Іванчак встановив в рамках шоу. Хлопця несправедливо захейтили за нібито виконання "безглуздих рекордів". У той же час в Епіцентрі повідомили, що Іванчак побив встановлений світовий рекорд шведа Майкла Атосна, який за хвилину розірвав 70 бананів. Але шквал хейта тільки змотивував Олександра. У підсумку він переміг у шоу "Ліга блогерів".

Хайпом і скандалами завершилося шоу

"Я був упевнений, що пройду далі, але що мене чекає в цьому шоу я не знав. Я б брав участь кожного сезону, якщо це було б можливим. Блогерство процвітає, покоління кардинально змінюється в думках, у світогляді. І те, що Епіцентр дає можливість реалізуватися блогерам – це круто. Вони розуміють, що за цим майбутнє. Проект "Ліга блогерів" гідний, і я дуже радий, що взяв у ньому участь",розповідає блогер Олександр Іванчак.

На сьогоднішній день шоу набрало більше 3,8 мільйонів переглядів в YouTube, більше 100 згадок в ЗМІ і більше 1000 згадок серед блогерів. Учасниками були блогери з усієї України з кількістю підписників від 5 тис. до 3 млн. В Епіцентрі розповіли, що Іванчак стає повноцінним амбассадором компанії. А всі інші учасники отримають довгострокову співпрацю. 

 "Ми не очікували такої віддачі від кожного з учасників! Вони повірили в наше шоу, а ми повірили в них. Відбулася взаємна синергія, яка вже переросла не просто в співпрацю, а в дружні відносини. Кожен з учасників вже став частиною нас, тому ми готові до подальшої співпраці", - говорить Chief Marketing Officer компанії "Епіцентр К" Ірина Шинкаренко.

Джерело