У програмі Мирослави Бобровської «А як насправді?» колишній заступник міністра освіти і науки Роман Греба оцінив якість українського дистанційного навчання.

Передусім гість програми зауважує, що пандемія стала викликом не лише для України, але й для цілого світу. Водночас, каже він, ця ситуація дала змогу розробляти певні позитивні практики. «Було все-таки групування людей навколо ідеї того, що має бути онлайн-освіта, має бути дистанційна освіта», - зазначає Греба.

Але тепер, як каже ексзаступник глави МОН, прийшов час оцінювати результати проведеної роботи. Зокрема, він звертає увагу на відсутність всезагального доступу до освіти онлайн. «Якось худо-бідно діти навчалися», - коментує Греба. Він нагадує, що українські села мають проблеми з інтернетом, та й в принципі при низьких доходах важко забезпечити дітей усією необхідною технікою.

Я не можу сказати, що ми виконали своє домашнє завдання на 5 чи навіть на 3, - Греба про онлайн-освіту

До якості цього навчання гість програми також ставить питання. Загалом він дотримується думки, що час покаже це згодом, але не може не відзначити низькі результати ЗНО з математики. «Я не можу сказати, що ми виконали своє домашнє завдання на 5 чи навіть на 3 за старою системою оцінювання чи на 9 балів за новою системою оцінювання», - стверджує Греба.

Ексзаступник глави МОН підсумовує, що були як позитивні, так і негативні моменти, але найголовніше – інше: «Попри пандемію, навчання продовжилося».

Джерело