В Одесі клієнтка поскаржилася на обслуговування будівельного гіпермаркету "Епіцентр".
Про це стало відомо завдяки спільноті "Чорний список Одеса" в соціальній мережі Фейсбук, де дівчина розповіла про свою ситуацію.
За її словами, на початку березня вона замовила 46 кв.м. плитки на суму понад 60 тисяч гривень і внесла 100% оплату. Вже в кінці квітня замовлення приходить з битою упаковкою, одеситка відмовляється забирати товар і заявляє, що почекає, коли зроблять заміну.
"У березні місяці я замовила плитку 120х60 corner Stone 46кв м на суму 60000 тис .грн в епіцентрі, зробила 100% оплату... так ось прийшла плитка 28 квітня з битою упаковкою , забирати плитку я відмовилася , сказала буду чекати і заберу всю , оплата була 100%/значить 80% товару мені не підходить... вони зробили замовлення( добре, що не забрала потім плитку зі стін зривати б довелося, щоб доводити, що колір не збігається)", - пише дівчина.
Вже в червні з'ясовується, що замовлена плитка прийшла не в тому кольорі. Працівники "Епіцентру" пропонують знову забрати товар або взяти зі стенду. Але і на вітрині плитка виявилася з дефектом, природно, клієнтка відмовилася від пропозиції.
"Менеджер як не подзвониш вихідний, на повідомлення відповідає, але через день / два ... обіцяли плитку на початку липня , минулого тижня я зрозуміла , що всі переговори марні і ігноруються , тому написала на пошту в Епіцентр і в самому магазині письмо , в якому вказала , що настійно рекомендую поставить товар у строк 10 календарних днів з моменту подачі скарги , в іншому випадку вимагаю повернення грошових коштів , а так само компенсацію за втрачений час, але Епіцентр навіть не зволив відповісти письмово, єдине що подзвонив їх менеджер з обіцянками що товар буде до кінця липня, сьогодні, 2 серпня, а товар я так і не отримала, як та пояснень....", - поскаржилася одеситка на обслуговування "Епіцентру".
Джерело