Про цю ситуацію Анастасія Бондаренко поскаржилася на сторінці Фейсбук-спільноти "Чорний список Одеси":

ПриватБанк заблокував карту клієнтки за чужий борг у 3000 гривень:

"Сьогодні вранці я отримала повідомлення про те, що моя карта Приват Банку заблокована Малиновським відділом державної виконавчої служби в місті Одесі? Міністерства юстиції."

ПриватБанк заблокував карту клієнтки за чужий борг у 3000 гривень:

Жінка зателефонувала до Київського Міністерства юстиції. Там їй відповіли, що її прізвища в боржниках немає. Також порадили звернутися до Одеського Міністерства юстиції.

Там Анастасії Бондаренко повідомили, що у даних карти, яка заблокована, сходиться тільки прізвище. Але, дата народження, адреса та ідентифікаційний код - інші, тобто не збігаються з її паспортними даними. Відповідно, у жінки виникає питання:

"Яким чином до чужої квартири з боргом в ЖЕК 3000 грн., прив'язвли мою банківську карту і заблокували її?!"

В Одеському Міністерстві юстиції перевели стрілки на ЖЕК, а в ЖЕКові – на Міністерство юстиції, або відділення ПриватБанку. Однак, як висновок, пані Бондаренко тепер потрібно звертатися особисто в Одеське Міністерство юстиції і доводити, що вона не боржник.

"Питання - чому я повинна витрачати свій час? Йти до них йти і щось доводити? Хто буде відповідати за їх помилки? Хто мені компенсує мої нерви і витрачений на них час? Я вже не кажу про те, що спілкуються вони, як зі сміттям, а не з людьми!

Боргу у мене немає, мій код прив'язали до іншої квартири і заблокували мій рахунок! Тепер футболять один до одного по телефону і звичайно ж крайніх немає!"

Жінка впевнена, що так як її провини в проблемі немає, то і звертатися в Міністерство вона не збирається. Вважає себе потерпілою стороною. А також просить розголосу її проблеми. У коментарях до посту більшість таки впевнена, що звернутися до відповідних інстанцій. 

ПриватБанк заблокував карту клієнтки за чужий борг у 3000 гривень:

ПриватБанк заблокував карту клієнтки за чужий борг у 3000 гривень:

Джерело