Працівниця колцентру ставила незрозумілі запитання чоловікові, а зрештою просто кинула слухавку.

“Ти що блекоти об’ївся”: диспетчерка відмовилася надсилати швидку на ДТП з двома постраждалими

У Дніпрі стався кричущий випадок з відмовою у виклику швидкої допомоги дівчині і хлопцю після ДТП. Очевидець автопригоди зателефонував на “103”, але диспетчерка йому нахамила і кинула слухавку.

Близько 1:00 ночі житель Дніпра Євген Іванов побачив наслідки ДТП на перетині вулиць Січеславської та Володимира Мономаха. На дорозі лежали хлопець і дівчина, які впали з мопеда і вони просили про допомогу. Євген одразу ж викликав швидку.

Розмова з диспетчером його шокувала.

Диспетчер: Скажіть, що у неї травмовано?
Невідомо, я – не лікар. Може швидка приїхати?
Диспетчер: Ти що блекоти об’ївся?
Що?
Диспетчер: Я питаю, що з нею? Що у неї травмовано?
Я не знаю, я – не лікар.
Диспетчер: Так подивися на неї?
Ви нормальна чи ні?
Диспетчер: До побачення.
Зрештою швидка таки приїхала на місце аварії, її викликали ще одні свідки автопригоди. Сам Євген називає таку реакцію диспетчерки непрофесійною. Чоловік міг виявитися єдиним очевидцем ДТП, хто намагався викликати швидку серед ночі.

“Я вважаю, що це не людський підхід до своєї роботи. Коли людям погано і намагаєшся щось викликати, я повинен бути лікарем і помічником. Навіщо тоді нам така швидка допомога”, – обурюється Євген.

У обласному Центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф говорять, що диспетчери служби не просто так ставлять запитання тим, хто телефонує.

“Ми повинні знати, скільки бригад відправляти. Відправляти найближчу, якщо хтось помирає, чи можна із підстанції. Або ж швидка може приїхати за пів години. А спочатку комусь життя врятувати з інфарктом чи інсультом. Або ж втоплену дитину. Тому людина зобов’язана відповісти на чек-лист, який є стандартним та єдиним в світі”, – прокоментував директор Центру Радій Шевченко.

Джерело