За великим рахунком, не буває поганих моделей автомобілів. Для когось навіть вживаний Lanos буде непоганим варіантом. Тож називати конкретні автомобілі, які не треба купувати, ми не буде.

Але, якщо вам все ж таки хочеться більше конкретики, на «Главком.Техно» ви знайдете дві корисні добірки: найкращі вживані автомобілі та найкращі вживані електромобілі.

Проте цього разу ми розповімо про дещо інше. А саме - наведемо декілька порад від експертів «Авто24», які допоможуть вам обрати машину на вторинному ринку.

Експерти назвали автомобілі, які не варто купувати

Отже, від яких автомобілів краще триматися подалі:

  • Екземпляри із кузовом, чиї силові елементи вражені корозією. Якщо для усунення іржі недостатньо буде заміни навісних деталей (в першу чергу крил), кузову потрібні зварювальні роботи, а то й фарбування. Це вимагає часу і фінансових витрат, які можуть перевищити вартість машини.
  • Вживаний автомобіль із агрегатом або системою, що має славу недовговічного. Звісно, з будь-якого правила бувають винятки, і якщо вам дуже хочеться машину б/у саме у такій комплектації, приготуйте гроші і час на пошук максимально свіжого екземпляра та його діагностику.
  • Автомобіль-потопельник. Дуже часто такі машини – просто міна уповільненої дії. Навіть якщо сьогодні вона працює бездоганно, завтра в ній може раптом окислитися один-єдиний дріт або якісь контакт – і для пошуку причини знадобиться кілька днів. Власне, якщо продавець дасть знижку на ціну профілактики або заміну підтоплених блоків, можна і ризикнути.
  • Малопоширену в країні модель, яка на батьківщині знята з виробництва. У вас будуть проблеми із запчастинами, вам доведеться або чекати їх доставки тижнями, або прилаштовувати щось від інших авто.
  • Автомобіль рідкісного бренду, який не має представництва в країні. Крім клопоту із запчастинами, власника такого авто можуть чекати труднощі із сервісом, особливо якщо машина базуватиметься не у великому місті. Так, умільця, який знає тонкощі обслуговування ексклюзивної моделі і має фірмовий софт у діагностичному сканері, завжди можна знайти, але такі люди зазвичай живуть і працюють у столицях.
  • Екземпляр після роботи в таксі або в якості офісної роз’їзної машини. Майже обов’язково така машина буде дуже зношена, причому комплексно. Ніяка знижка у ціні не компенсує витрат на ремонти і клопоти із підтримання її у робочому стані.
  • Автомобіль із сумнівними документами і сумнівними VIN- номерами на кузові. Навіть найцікавіша машина у найкращому стані залишатиметься усього лише купою металу, якщо вона зареєстрована на померлого громадянина, перебуває у заставі або розшуку. Не варто вірити продавцеві, що усі паперові питання його машини легко вирішуються, а він просто не має на це часу. Якщо вже вам дуже сподобався такий екземпляр, просіть продавця вирішити усі проблеми, пообіцявши йому за це більшу ціну.

Іноді українці купують автомобіль в якості донора – на запчастини. Але і в такому випадку не варто обирати машину із незрозумілими документами і непрозорою історією. Навіть якщо ви не будете на ній їздити, до вас раптом можуть виникнути питання у правоохоронних органів, у кредиторів і навіть у певних кримінальних елементів.

Якщо у вас виникло бажання придбати у чомусь незвичайну машину (неважливо, нову чи вживану), не поспішайте відразу приймати рішення. Порадьтеся із досвідченими людьми: з майстрами СТО, з маклерами-перекупниками, з працівниками дилерського центру. Спробуйте знайти інформацію в авторитетних автомобільних медіа, адже незвичні або навпаки, дуже популярні моделі приваблюють увагу журналістів і вони можуть висвітлити якісь тонкощі певного авто у своїх статтях.

Джерело